2013 del 2

Det största som har hänt mig i år har varit på personligt plan - med just min personlighet.
I år har jag lagt så otroligt mycket energi på att hitta mig själv. Komma fram till vilka goda egenskaper jag har och bygga på de. Mina dåliga för att jobba med att minska dem. Och utmana mig att göra saker jag inte vågat förr.
 
2013 lärde jag känna mig själv och jag insåg att jag inte är så dum som jag alltid trott. Jag har släppt mitt jobbiga förflutna och fokuserar så mycket som möjligt på att forma den personen jag är idag till den jag vill möta imorgon.
Och även om det inte låter så intressant för er så hoppas jag att det märks att jag är starkare i mig själv, att jag är gladare och mer stabil som person. Att jag växt upp!
 
 


Kommentarer
Emma

Jag tror det kan vara svårt att se sådant om man umgås varje vecka, man glömmer liksom bort att titta på något sätt. Men jag ser dig, Emilia. Du har blivit om än mer fantastisk än innan och i mina ögon verkar du mycket gladare nu. Fortsätt växa och låt 2014 bli ditt bästa år! Puss!

Svar: Hihihi fina du! Puss!
Emilia Andersson

2013-12-30 @ 12:56:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0