Jag är redo för 2014

Jag tror inte 2014 kommer bli dåligt för att det startade med dåliga nyheter, för jag är övertygad att 365 dagar inte kan vara helt fyllda med glädje. 2014 kommer ha sina dåliga stunder, men det kommer också ha sina helt fantatiska dagar där man påminns om varför livet är så sjukt värt. Och om ett år, när vi står här och blickar tillbaka på 2014 så kommer jag minnas de goda och det dåliga, och använda allt som styrkt mig under som gått till 2015. Jag kämpade inte arslet av mig 2013 för att förlora nu, jag är redo!
 
2014 blir mitt år, det är jag övertygad om, men i sin helhet! Två dagar har gått och bara en dåre ger upp nu.


Kommentarer
Emma den bästa som finns i ditt liv

Du är då vis som en präst!

Svar: Usch jämför mig inte med en präst!
Emilia Andersson

2014-01-02 @ 15:50:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0