AJ I HUVUDET

Frukt är gott, farligt gott!
 
Igår när mamma ropade från nedervåningen att hon hade köpt hem massor av exotika frukter och att jag fick skynda ner innan hon åt upp allt, så jag gjorde jag just det.. skyndade. Lite för mycket.
Jag glömde påväg ut ur mitt rum att faktiskt öppna dörren och eftersom den inte går upp av att bara trycka på den så sprang jag rakt in i dörren med huvudet först och föll ihop, det var en syn! Gick ner, åt min frukt och när jag kom upp igen så såg jag i spegeln att jag fått en stor bula i huvudet - ajjen.
 
Idag när jag vaknade så var smärtan ännu inte borta, det bultar och jag mår inte särskilt bra, himla skit! Men frukten var god, så det var nog värt det. Fast o andra sidan, hur svårt är det egentligen att lämna sitt rum utan skador som varar länge än en dygn? Klantarsle :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0