#snowroller2014

Hittat internet i Lobbyn på hotellet jag bor på så tänkte uppdatera snabbt så ni inte tror att jag har dött!
 
Jag vill inte åka hem! För första gången på riktigt länge kan jag andas och jag kan släppa alla måsten och krav. Det enda kravet jag känner är att vara först ner i backen, före min bror och Patric iaf, och allt som oftast så går det galant haha! Men hur som helst, jag mår bra här. Jag älskar att åka skidor, jag åker för farten och jag älskar känslan av frihet som kommer med den. Jag har till och med tagit upp en bok och läst ut den, utan några som helst problem, och för mig är det ett framsteg.
 
Vädret är lite knasigt, mycket dimma och snöigt. Idag såg man knappt 8-10m framför sig, så vi stack hem halv 3. Jag har en del bilder, eftersom jag ska skriva ett reportage om resan så har systemkameran tagits med!
Jag återkommer!
 
/ Glad Emilia


Kommentarer
Klara

LÄGGGGG UTTTT !!

2014-03-27 @ 09:53:25
URL: http://mindthesnap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0