Mediaredovisning

Igår hade vi äntligen vår mediaredovisning, så jäkla gött att få den överstökad! Har hållit på med den sen jag började trean och jobbar med den 6h och 20 minuter varje vecka sedan dess (med några vilopauser, lite sjukdomar, men mer eller mindre). Hur som helst så kommer den med bäst koncept och presentation vinna något, vi inte vad och vi vet inte vilka som vann. Så det är lite nervigt eftersom tydligen är min grupp i toppen någonstans, enligt mina klasskompisar, så vi får se hur det går.
Vi redovisade inför klassen, tvåorna, rektorn, svenskaläraren, våra lärare och en annan (?), så det var ett gäng. Men det kändes ganska bra! Eftersom vi jobbat med det så såpass länge så kunde man innehållet hyfsat bra så tror att även om mitt lag inte vinner så får vi troligen ett högt betyg!
 
Förutom det så ligger jag i sängen, funderar på att ta tag i städning och träning. Men eftersom jag har huvudvärk och indianerna lurar i vassen så var enda gången jag steg ur sängen var för att hämta datorn, hihi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0