FÖRLÅT HÖRRNI

Frågan har kommit upp lite överallt varför jag har en bloggpaus, här är den:
 
Mycket händer i mitt liv nu. Pluggmässigt så är det sjukt, alla lärare ska klämma in allt innan lovet och jag fungerar dåligt under press = gör inget. Det slutar oftast med att jag gråter, blir sjuk och sen råpluggar några dagar innan. Något jag får jobba med! 
Men utöver det så är mitt privatliv kaos, vilket också bidrar till pressen som i sin tur leder till att jag blir sjuk. Jag har nu förlorat ännu en god vän till familjen och i söndags hölls en minnesstund, det är konstigt hur mycket mer man bryr sig om personer än vad man tror. Får väl lära mig att uppskatta de levande personerna i min omgivning med!
 
Bortsätt från det så händer annat med, men detta är en öppen plattform på internet och jag är inte bekväm att skriva grejer här som påverkar människor i mitt liv på ett negativt sätt. Men i all censur så krånglar början 2014 för mig en aning. Jag är medveten om att det blir bättre, och det känns som att det är påväg uppåt. Men eftersom de saker som pågår är de som snurrar runt i huvudet och varken de positiva eller de negativa grejerna är internetvänliga (= privata) så får det bli lite bloggtorka :)
 
Men om ni vet något ni tycker jag kan skriva om; utmaningar, mina åsikter om olika ämnen o.s.v så kan ni skriva det här, facebook, sms, mail, verkligheten, brev eller vart ni känner er mest bekvämma!
 


Kommentarer
Klara

Hej Emilia !
Jag heter Klara och jag är en trogen följare, hade varit roligt med några utmaningar.. Till exempel Nugget challenge och cinnamon challenge :)

Tack på förhand !

Svar: Hahaha så söt du är! Jag förväntar mig att vi kör en collab! Eller vad säger du?
Emilia Andersson

2014-02-04 @ 22:22:55
URL: http://mindthesnap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0