Uppdatering

Har blivit hotad att förlora läsare om jag inte uppdaterar oftare, så då kör vi väl ett inlägg då!
 
Jag är så vansinigt trött hela tiden, allt plugg som ligger efter och tanken på julklappar jag ännu inte tagit tag i gör mig galen. Och att jag för första gången är helt skoltrött vilket i sin tur leder till vägran till att plugga har inte förbättrat detta. Så hela denna dagen har gått ut på att plugga, liksom imorgon. Stort tack till er som hjälpte mig! 
Jag har fortfarande ont i huvudet efter att jag sprang in i väggen, men bara när jag petar på bulan så försöker undvika att göra det. 
 
Men annars är det enda som pågår i mitt liv - därför uppdaterar jag inte. För det jag har att säga är inte intressant och inget jag skulle bryr mig om att läsa på andras bloggar.
Men till er som klagar, detta är ett nytt inlägg. Så kommer väl nya inlägg när roligare saker händer :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0