Bäst- och sämst 2013

Nu är året snart slut och det sista ni undrar i tider som dessa är nog vad som enligt mig varit det bästa och sämsta under detta året, och liksom brist på förmåga att ge er inlägg så ska ni få en till sak ni inte önskat:
 
Sämst:
- Jag har varit sjuk väldigt mycket iår, tråk.
-Detta på grund av mycket ångest över skola, framtid och privat.
- Har påverkat mina betyg, vilket är mindre kul
- Jag har förlorat en del vänner till deras pojkvänner, vilket har varit tufft.
- Min bror har flyttat.
 
Bäst:
- Alla resor jag har planerat, bokat och fått
- Jag har återigen skaffat mig ett gamecube, fantastiskt!
- När min bror kommer hem så har vi faktiskt kul ihop, för en gångs skull
- Otroligt många bra filmer har kommit ut iår och många har återupptäckts
- Jag har tagit tiden att utveckla min konstnärliga sida, det har varit en resa i sig
- Jag har lärt känna och kommit närmre många personer detta året som jag aldrig trodde skulle trivas med mig
- Macklemore konserten var fantatisk, liksom sällskapet som orkade mitt grinande
- Har kommit ordentligt igång med mitt jobb och letar efter flera
- Har för en gång skull en stabil inkomst, så jag har råd till små roliga utflykter och fika med vänner
 - Jag har fyllt 18, min födelsedag var otrolig!
-Julklappsmässigt har detta varit den bästa julen någonsin
 
Mina vänner och familj har varit det bästa i år, för inget av detta skulle varit möjligt eller värt det utan er. Alla skratt, djupa samltal och upplevelser har varit helt otroliga och jag är så lycklig att få vara en del av ert 2013!
 
Men till lite mer större och viktiga grejer som har hänt detta året kommer jag lägga ut som enskilda inlägg, so enjoy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0