20 dagar av frågor - Dag 1

1. Brukar du skratta åt dvärgar när du ser dom på stan, inuti huvudet?

Det är väl inte dagligen jag möter dvärgar precis, men om jag gör det är det ju klart att man reagerar haha. Tänk om man var dvärg, skulle inte klara av att så få tog en på allvar! Men i alla fall, till frågan, ifall jag skrattar när jag ser dem inuti huvudet - Ja, det gör jag nog, de så är otroligt söta och uppseendeväckande. Det behöver givetvis inte vara negativt heller, men det vore en lögn om jag sa att jag inte reagerade. 
 
PEACE OUT!
 


Kommentarer
Emma

Haha du asså.. Knäppaste inlägget kag läst denna vecka!

Svar: Tack!!!
Emilia Andersson

2013-04-11 @ 21:51:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0