20 dagar av frågor - Dag 12

12. Vad/vem påverkar dig mest?
 
Funderar lite på om frågan egentligen handlar om droger eller alkohol. Men skippar det och dyker ner i djupa-vad-är-meningen-med-livet-saker. Jag tror det som påverkar mig mest är de som jag bryr mig mest om. Känns som ett ganska uppenbart svar, men det gör det inte mindre sant. För om någon i min närhet är ledsen, glad, vill umgås eller aldrig hör av sig så ändrar det allt, min dag, mitt humör, lite självbilden också för om någon som står mig nära sårar mig så är det lätt att ifrågasätta om en person som känner mig så väl ogillar mig, vem kan då gilla MIG. Då är det tur att mina fantastiska vänner är så fina att de inte gör det :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0