20 dagar av frågor - Dag 13

13. Vad är ditt mest pinsamma minne?
 
När jag gick i högstadiet så hade jag bråttom till en lektion och sprang i korridoren, väl framme vid klassrummet så gjorde jag en konstig rörelse med armarna jag fortfarande inte förstår och råkade grabba tag i något. Höll kvar ett tag i chock innan jag vände mig om för att se vad jag höll i.. det var en snopp. En av de mest blyga personerna i min årskurs stod och stirra på mig och sen på min hand, lika chockad som jag. Jag bad om ursäkt och gick in i klassrummet, röd som jävla tomat. Han fick stånd, i sina mjukisbyxor, sjukanmälde sig och åkte hem. Vi har aldrig pratat sedan dess... AWKWARD!
 


Kommentarer
Anna

Vänta, va?
AHAHAHAHA

HAHAHA
Love you tjejen, men det där var för episkt för att inte skratta!!

2013-04-24 @ 08:48:57
URL: http://spacyhead.blogg.se
Sara

och varför visste inte jag om detta innan?! :o INSANE!!

Svar: För jag inte berättat det för någon tills nu haha!!
Emilia Andersson

2013-04-24 @ 19:41:53
URL: http://photosphere.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0