20 dagar av frågor - Dag 14

14. Vad är ditt största tekniska misslyckande?
 
Jag misstänker att jag kommer sjunka i mångas ögon efter detta inlägget och jag lär förmodligen hata mig själv för detta eftersom de få som redan vet retar mig tillräckligt för detta. Men vi kör ändå #YOLO
 
Jag hade köpt en datormus eftersom den gamla gått sönder, denna var bärbar (säger man så?) och var väldigt bra. Jag lyckades dock aldrig få den att funka, jag försökte då och då fixa lite med den för att se vad felet var och eftersom att jag var så fruktansvärt lat så orkade jag inte lämna tillbaks den eller lämna den på lagning. Efter två år (mer eller mindre) så bestämde jag mig för att ge den till min bror, kan han fixa det så har han en datormus annars kan den ju skrotas. Den skulle iaf inte samla mer damm.
Min bror tittar på den, sedan vänder han den upp och ner. Tittar upp mig på väldigt kritiskt och frågar "Emilia, du har inte haft den på OFF i två år?" ... HIGH FIVE EMILIA! SÅ JÄVLA BRA JOBBAT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0