20 dagar av frågor - Dag 4

4. Skulle du offra dina framtida barn för 50 miljoner kronor?
 
Om jag nu ska va helt ärlig så är jag inte säker på att jag vill ha barn, det har jag aldrig velat. När jag var ung och fick reda på allt om graviditet så förstod jag att det var verkligen inte något jag ville, jag är givetvis öppen för hur framtida jag kommer se på saken eller hur gärna min framtida partner vill det, men nej, de senaste 10 åren har jag inte velat bli gravid. Adoption har jag haft som alternativ, men varför ens fundera på det än, jag är bara 17 år haha! 
Men om jag adopterar känns det ju väldigt onödigt att offra mitt barn för pengar om jag nu ska anstränga mig så för att få det, så nej! Men den som lever får se, jag kanske överraskar mig själv!
 
Tänk om jag får helt talanglösa och värdelösa barn liksom ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0