20 dagar av frågor - Dag 6

6. Vilket är ditt bästa reseminne?
 
Mitt bästa reseminne är utan tvekan min resa till Afrika där jag gjorde hälften volontärarbete och hälften vanlig semester. Det var det bästa jag gjort i hela mitt liv och jag åker tillbaka ganska direkt efter gymnasiet i 3 månader, får se hur det går sen efter det. Det var så sjukt häftigt att möta alla människor och man ska ju vara ärlig och säga att uppmärksamheten var ganska kul också hihi! Men det coolaste var att träffa alla utsatta och fattiga människor och se deras lycka de hade, när de dansade av lycka för att de fått utbildning eller lyckats spara ihop 5 kr i deras egna lilla bank den veckan. Det var helt otroligt, men också jobbigt, kulturkrocken gjorde att man var helt slutkörd efter en hel dag. Men kan verkligen inte tänka mig att inte åka tillbaka, längtar tillbaka!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0