20 dagar av frågor - Dag 7

7. Vilket är ditt sämsta reseminne?
 
Jag vet inte om någon resa jag vart på har varit helt katastrofala, jag har varit på resor där vissa event har varit mindre trevliga. Som när jag var 5 år och åkte till grekland och bajsade på mig en pool, eller när jag fick ett spjut i benet under afrikaresan eller när det var sandstorm i tunisien så hela poolen blev lite halft gyttjig. Eller en annan gång i grekland när hotels ägarnas 6-åriga dotter gnällde hela tiden, h-e-l-a t-i-d-e-n, två veckor i rad, det sög. Eller när jag fick ett klaustrofobianfall i bilen påväg till Kroatien..
Men sen har många andra saker under resorna varit otroliga så det väger upp och har inte riktigt kunnat kalla någon resa värdelös, den sämsta kan va varit Italien eller Tunisien, men ingen var hemsk, bara mindre bra :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0