20 dagar av frågor

Eftersom att jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera för jag oftast inte har så mycket att säga så tänkte jag göra en såndär lista som bloggare bruka göra för att fylla upp de stora tomrum min blogg har. Låter det ok?
De här frågorna kommer alltså besvaras så ofta jag kan! Tjohej :)
 
1. Brukar du skratta åt dvärgar när du ser dom på stan, inuti huvudet?
2. Har du urinerat i dina egna byxor till följd av att du blivit skrämd eller skrattat?
3. Vilken är din favoritfilm/serie?
4. Skulle du offra dina framtida barn för 50 miljoner kronor?
5. Vilket djur anser du att vi klarar oss utan och därmed kan utplåna från jordklotet?
6. Vilket är ditt bästa reseminne?
7. Vilket är ditt sämsta reseminne?
8. Bästa minnet från barndomen?
9. Vem skulle du helst vilja avliva?
10. Vilken dryck föredrar du över allt annat?
11. Vilket språk skulle du helst vilja anamma?
12. Vad/vem påverkar dig mest?
13. Vad är ditt mest pinsamma minne?
14. Vad är ditt största tekniska misslyckande?
15. Vilken låt är den du skäms mest över att du genuint diggat?
16. Vilket djur skulle du helst vilja vara, utöver människan?
17. Har du någon unik förmåga?
18. Vilken historisk händelse anser du har varit spelat mest betydelse för oss idag?
19. Hur har du förberett dig till en ev. kommande zombieapokalyps?
20. Vart skulle du lokalisera dig om jorden blev invaderad av zombies?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0