Snabbuppdatering

Även om jag är en tjej som uppskattar människor som är spontana och jag gillar att var det själv, så finns det inte ibland inget skönare än att ha ett schema som är fyllt med härliga planer. Den senaste tiden så har jag haft helgerna bokade med möten med människor, skidresa under påsklovet osv. Det är så himla härligt och det känns som att man har ett liv och är lite mer produktiv än att sitta hemma och förlora sig i någon serie.
 
Kanske det är min bekräftan till mig själv att jag faktiskt har vänner (haha) som gör att jag uppskattar det så mycket, vetskapen om att det faktiskt finns folk som uppskattar att umgås med mig är skön. Nu låter jag som någon med noll självförtroende och är supertöntig haha, men alltså, det är ju gött att få sms av någon som undrar ifall man kan umgås, kanske bara kolla på en film istället för att spendera varje kväll ensam framför samma film!
 
Så, ta det som en hint folk! 
 


Kommentarer
Emma W

Take it as a hint, men Emilia, jag vill gärna umgås snart! ;) <3

Svar: Hääärligt!!!
Emilia Andersson

2013-04-14 @ 22:11:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0