Svart Tiger Måne

Jag brukar inte skriva om min dag, men hittills har den var tillräckligt intressant för att uppdatera om den! Bortsätt från tandläkarbesöket imorse så var dagen riktigt go faktiskt.
Vi håller på med lite projekt i skolan där vi är en grupp som ska spela in en film (jag tänker inte spoila för mycket vad den handlar om), men det kommer bl.a. vara en superhjältefilm som vi spelade in.
Jag runt med oranga stumpbyxor, leopardstövlar, cookiemonstertrosor, mantel och fult smink i skolan och det var så stört kallt! Men det var roligt och jag har inga problem med att skämma ut mig.
 
Jag var superskurken Rectumus och bredvid mig har ni hjälen Sune Smygare


Kommentarer
Anna

HAHAH
ascool Emilia! Lova att jag får se filmen :3

Svar: Givetvis ska du få se den!
Emilia Andersson

2013-04-10 @ 18:09:26
URL: http://spacyhead.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0