Plugg, stress och ledigt

Tog en välförtjänad paus från plugg, stress och ångest denna helgen genom att först åka till göteborg och shoppa med Frida, och sen åka till småland lördag-söndag. Körde större delen till Habo (jkpg) och fy tusan va utmattad jag var efter det! Men det var kul att köra bil på riktigt i ordentlig trafik, stora vägar och stadskörning, jag är på g!
 
Har dock fått slita i flera timmar för att skriva om ett helt arbete. Ska imorgon hålla en redovisning som ska baseras på en uppsats vi hållt på med i svenskan hela terminen och tyvärr misslyckades jag totalt med den. Så så fort jag kom hem satte jag mig vid datorn och skrev om hela uppsatsen, så nu är den bättre men jag har ju ändrat innehållet totalt så får se hur mycket som sitter imorgon när detta ska redovisas! När svenskan är gjord kan jag andas och börja plugga på alla andra grejer som har skjutits upp på grund av den, så blir en slitig start på december, men jag klarar det! (Förhoppningsvis)
 
Köpte i götet, och åh vad jag älskar den!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0