Maroon 5

Detta kommer inte bli ett djupt inlägg, alls. Men jag har under en väldigt stor period tjatat om hur gärna jag hade velat gå på en konsert med Maroon 5 och nu har jag chansen att köpa biljetter i sommar.. i London. Har inte köpt något eller bestämt med någon, men jag kan inte sitta still för tillfället, är så stört taggad på detta... som inte ens kanske händer. Men jag ska se ifall jag kan få detta att gå ihop. 
Anledningen till att jag skriver detta är för att jag blev så otroligt glad och när jag blir glad över nått så måste jag dela med mig för annars så byggs det upp så mycket tills jag börjat gråta av glädje i min ensamhet.. vilket jag vill undvika haha! Så, poängen - jag vill till London i sommar.
 


Kommentarer
Sara

ÅÅÅH NAJS! så kul det hade varit!!

Svar: Är du på eller??
Emilia Andersson

2013-02-27 @ 14:27:47
URL: http://photosphere.webblogg.se
Sara

sv: JAG ÄR FAN LÄTT PÅ!! SKOJAR EJ! får jag ett säkert jobb och tjänar tillräckligt med pengar, då är jag så JÄVLA på!!!!! haha! tagga london?!

Svar: Vi får prata om det!!! :D
Emilia Andersson

2013-03-11 @ 18:32:53
URL: http://photosphere.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0