Nu kör vi igen

Jag stängde ju ner mina förra blogg för jag kände mig mer tvingad att skriva än viljan att faktsikt göra det. Bloggen blev mer en påtvingad vilket orsakade stress, det var inget jag kände att jag behövde i mitt liv så jag bestämde mig för att lägga ner den. Så för er som undrade, där har ni anledningen.
Jag är inte jätteduktig på sånthär med designer men jag jobbar på det och det här får bli en tillfällig design till jag förstår mer. Inte jättetjusigt jag vet, men äsch hihi!
 
Jag vill inte att detta ska bli en blogg där jag beskriver min vardag eller en dagens-outfit blogg, dels för att jag inte gör särskilt mycket mer på min vardag är att träna, plugga och sova och jag är inte jättenoga med vad jag tar på mig. Så jag hade tänkt att skriva lite mer roliga eller djupa tankar, bilder och andra saker som jag hade velat läsa.
Tack för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0