Bröst och chips

Tänkte dela med mig av en tanke jag hade för ett tag sen, ni får ta det med humor för även om poängen är densamma så är det tänkt att va kul!
 
Det känns som att allt är ganska fejk nuförtiden, eller man får inte vad man förväntar sig längre hos folk. Kort förklarat, folk är inte alltid vilka de uppger sig för att vara. I just detta exemplet syftar jag på bröst, för vad bättre saker finns det? Idag så ska brösten va stora, inte för stora, men de ska synas och finnas. Därför är det helt omöjligt att hitta bhar utan stora kuddar som utgör hälften av den kupan man fakiskt har själv. Jag tänka mig besvikelsen när en kille tagit hem en tjej och bhn ryker av och istället för några saftiga meloner så har man 2 små körsbär framför sig.
 
Jag skulle vilja berätta för er om en liknelse jag kom på:
Om brösten är chips och bhn är påsen, så brutala push-up bhar (bomb shell) som en påse med chips. Man köper dem, glad och nöjd.. tills man öppnar påsen och bara hälften är fyllda med chips. Visst är chipsen lika goda, men det var mindre än förväntat och visst kan inte man inte låta bli att känna en aning besvikelse?
Jag vill att mina bröst ska symbolisera Pringles. Man får vad man köper! Man köper en burk och då får man chipsen enda upp till toppen. Så även om man har köpt en liten burk så är man redo för lite chips, ingen besvikelse. Eller så gjorde man ett dåligt köp, men man borde veta bättre och får skylla sig själv.
 
 


Kommentarer
emilia

Haha underbart skrivet! Bästa liknelsen någonsin.

Svar: haha tack så mycket!
Emilia Andersson

2013-07-31 @ 09:58:40
URL: http://pezone.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0