Lycklig

Har nu flyttat hem till Laholm och har lite delade känslor över det, men åker tillbaks i augusti hihi!
 
Jag är så otroligt lycklig just nu! Denna sommaren har helt klart varit den bästa på länge och jag kan inte riktigt förklara varför. Att bo på jobbet låter kanske inte jätteroligt, men det är så sjukt härligt att ha så många underbara människor runt om en överallt som man kan umgås med. Det är alltid go känsla på jobbet, trevliga gäster och kollegor. Det är varmt ute så man kan sitta ute med en kaffe och en glass medans man läser en bok eller hänger. På kvällarna har vi åkt till halmstad och hängt, kollat på filmer eller haft picknick. Jättemysigt!
 
Men anledningen till att jag är lycklig är att jag äntligen släppt allt som hänt mig och låter inte skiten i omvärlden påverka mig. Folk säger vad de vill men det känns verkligen inte som mitt problem längre, jag har annat att lägga fokusen på och vägrar låta de människorna som motar mig påverka mig! Jag älskar mitt liv, allt som har med det att göra. Och eftersom allt är tillfälligt så tänker jag bara njuta av detta och helt enkelt leva!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0