Sjuk (sadface)

Huvudvärken pumpar, hostattackerna verkar aldrig ta slut, halsen värker och näsan har ett oändligt förråd med snor. Äcklig och ofräsch är vad jag är, och har varit hela veckan. Jag är glad att jag inte var så sjuk som de första dagarna pekade på, en brutal förkylning med lätt feber får jag dras med.. vilket ibland kan kännas värre.
 
Jag är nog knappast frisk nog att återvända till jobbet, att snora runt och sprida baciller när nog inte uppskattat eftersom det är mitt jobb att städa bort all skit. Men jag är tillräckligt pigg för att bli rastlös, har inga problem med att förlora mig i serien Supernatural, men jag saknar en mänsklig kontakt och drömmer om solsemester med vänner och träning (samt att flytta tillbaks till Gullbranna givetvis). 
 
Eländig, lättirriterad och sjuk, går mindre bra nu.
Återkommer!


Kommentarer
Sara

jaha, så det är därför du är hemma nu ja! krya på dig!! puss

Svar: Tack finis!
Emilia Andersson

2013-07-10 @ 19:49:59
URL: http://photosphere.webblogg.se
Anna

Krya på dig vännen!

Svar: tack!!
Emilia Andersson

2013-07-10 @ 21:37:51
URL: http://spacyhead.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0