Små störig saker

Jag har nämnt i tidigare inlägg att saker inte stör mig så mycket längre, visst finns det grejer som gör mig arg (särskilt på jobbet haha). Som t.ex. när jag får oförtjänad kritik, när folk konstant ger mig all deras arbete och måste jobba över för "de pallar inte", oengagemang och slarvigt jobb för samma lön som någon som kämpar arslet av sig. Frustrerande? Mycket!
 
Men det finns ju alltid småsaker som kan göra mig galen, ingen enskild sak som kan ta upp ett helt inlägg. Men hittade en kille som gjort ett youtubeklipp som känner likadant (om man bortser från iphone-dilemman).
Enjoy!
 
Finns också på spotify och itunes:
Matthias – Pet Peeves
https://itunes.apple.com/us/album/pet-peeves-single/id592872361


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0