Snabbuppdatering från jobbet

Eftersom vi ännu inte fått wifi på personalbyggnanden har jag ännu inte kunnat blogga därifrån, men tagit datorn enda till restaurangen för första gången och kopplat upp mig nu för att ta en paus från solen och kolla lite mail osv.
 
Lite snabbuppdatering blev det väl, har inget viktigt att säga eller något jag stör mig särskilt mycket på heller, är glad och nöjd! Har fått låna min älskade rumskompis Game Of Thrones bok, den första, och är helt såld på den med givetvis. Det första jag gjorde jag när jag slutade idag var att köpa mig en glass, hämta ut kaffe och sätta mig i solen med min kära bok. Och om man jämför med serien så är det fantastiskt vad rätt hela serien är gjord! Man kan läsa en hel konversation och inte en enda replik är bortglömd i serien, fantastiskt! Dock är den jag läser på svenska, mindre roligt men hittills är översättningen tillräckligt bra för att jag inte ska gnälla över det!
 
Förövrigt har jag det riktigt bra och längtar inte alls hem, love it! Men detta är min sista vecka på ett tag, flyttar ju tillbaks i början av augusti. Men snart har jag två veckors ledigt (mer eller mindre) och ska njuta gärnet av det med. Livet är en fest, jag är glad!
 
(Har fått mitt scema för trean btw hihi)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0