Snabbuppdatering

På torsdag börjar festivalen på Gullbranna (där jag jobbar) vilket innebär att det kommer sjukt mycke mer gäster och har inte en enda ledig dag under festivalen så får streta på i folkmassorna. Det är inget bråvalla på 50 000, men 4-5000 på en camping som inte är jättestor och inte jättemånga toaletter etc blir mycket jobb.
 
Tråkigt nog ser det ut som att jag börjar bli sjuk, halsen kliar och får hostattacker hela tiden, så sjukt sämst! Jag ska försöka hinna krya på mig innan allt drar igång så jag kan delta. Vi kommer få wifi i personalboendet så kommer kunna ta med datorn till jobbet och blogga nu istället för att ha 3-veckors paus, wiho!
 
 
Måste ta mer bilder, men här är yttligare två bilder jag tog på stranden, fast förra sommaren :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0