Våga våga

Påtal om YOLO (eller asfalt, spela roll), om det nu stämmer att vi bara får ett liv så skrämmer det mig lite hur mycket av lilla tiden jag har att oroa för vad andra tycker om mig eller vad jag gör. Vet inte hur många gånger jag har hållit tillbaka, låtit bli att dra skämt eller bara släppa loss för jag är rädd för hur ska folk ska reagera. Men om jag nu bara lever en gång så vill jag inte fokusera på att BARA göra andra nöjda och gilla mig, för om jag inte vågar visa mitt riktiga jag så känner ju ingen mig ordentligt och då förlorar jag ändå.
 
Så ifall du också drar dig tillbaks för du inte tycker är tillräckligt rolig, snygg, duktig eller något annat, så försök tänk att det är ditt liv och inte ditt problem att folk inte alltid kan uppskatta allt du gör. För folk kommer alltid klaga, men folk kommer också alltid uppskatta, så våga, du kanske blir förvånad :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0