Planer för sommaren -13

Jag har spenderat de senaste dagarna som jag sagt, studentfest och 18-årsfest kombinerat med massa film och sömn. Jag vet att jag är kass som under dagarna håller mig inomhus istället för att ta in solen, men har aldirg varit en sommartjej och blir så sjukt uttråkad av att sola. Finns ju klart annat att göra på sommaren än att sola, men det krävs mer än en person för att göra det roligt och eftersom majoriteten av alla frågar alltid är upptagna med jobb, pojkvän eller andra planer så blir det oftast att man sitter hemma och degar, men ska ändra på det!
 
Sommaren har ju som sagt bara börjat och jag har redan hunnit gå på lite fester och ska jobba större delarna av sommaren och de veckor som är lediga har jag lite humm om vad jag ska göra, så det känns riktigt gött och har faktiskt ganska höga förväntningar på min sommar, och hela året faktiskt. Hade gött :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0