Trött

 Efter att ha jobbat lördag-söndagförmiddag så var det dags för jobbutbildning vilket praktiskt taget går ut på att jag gå igenom hur man städar, något jag gjort nästan varje helg den senaste månaden. Ska inte klaga på det, trevlig återträff med gamla kollegor och möte med nya människor man ska spendera sommaren med. Blir trevligt!
 
Anledningen till att jag inte bloggar är att jag är trött, då låter som en dålig anledning och egentligen har jag tid eftersom kurserna är avslutade och sommarlovet börjar på onsdag. Men eftersom jag sover dåligt och aldrig får helg så larmet ringer 6 varje morgon i nästan över månads tid, vilket ger mig 6-5 eller mindre timmars sömn varje natt vilket är 2 timmar mindre än mitt minimum. Detta orkar man några dagar, men efter ett tag av detta så blir man trött, lättirriterad och små saker tar helt plötsligt mycket energi. Kroppen är färdig och huvudet känns tungt, pengarna är goa men sömnen är förlorad. Den enda gången jag fått sovmorgon under hela månaden sov jag 13 timmar och det hjälpte knappt något. Så för alla er som tycker jag är ovanligt seg, på bloggen eller i vardagen, förtrösta ej hihi, snart är det sommarlov och jag kommer få en hel del dagar att vila ut på mig och är snart back on track. Tack för att ni, förhoppningsvis, förstår. Kram på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0