Gymskit

Idag drog jag som vanligt till gymmet, jag gillar att vara där sista timman innan de stänger för då är det inte så mycket människor kvar. De tre senaste gångerna jag varit där så har två tjejer varit där (inga namn nämnda) och jag har en stark känsla av de går dit bara för se hur störiga de kan va tills jag får totalspel på dem. Det är som att dom kollar upp vad jag taggar att träna under kvällen och sen ockuperar de stationerna hela kvällen.
Första gången var jag så otroligt sugen på att springa mestadels av passet, men då bestämde de sig för att gå på det bandet, h-e-l-a k-v-ä-l-l-e-n. Gången därpå tog de mattorna och idag tog de alla vikter jag tänkte använda och vägrade ge ut dem. Och det är väl gott att de tränar, men grejen är att de inte gör det. De tar mattorna och ligger och pratar, använder banden för att gå på 4an och sitter och pratar bredvid vikterna men när jag försöker ta dem så skäller de på mig för att jag tar grejer de använder.
Så jag har försökt göra annat så länge, men de kan verkligen förstöra hela min kväll. Vet att det låter grinigt, för jag kan ju fokusera på andra grejer när de tar de grejerna jag vill ha, men jag får spel på att de inte kan lämna grejerna när de knappt använder dem? 
 
Inte jätte tankefullt inlägg, men jag är frustrerad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0