Rubriker är svårt

jaja blablabla jag suger på att göra inlägg, fine!
 
Jag brukade tidigare beskrivas som den glada tjejen som gillade människor och jag älskade den beskrivningen för det precis just så jag ville att folk i min omgivning skulle se mig. Men jag har märkt att på senaste tiden att jag blivit mer bitter, stör mig på massor av saker och ogillar många människor. Jag umgås mindre med vänner på fritiden och klagar mer på både mitt liv och människor. 
Detta får mig verkligen att sakna den personen jag brukade vara som om jag nu väl skulle säga något illa så sa jag "jag gillar inte att den gör så, men annars är det ju en bra person". Så jag kämpar så hårt jag kan nu för att bli mer trevlig och öppen för min omgivning (all uppmuntran uppskattas).
 
In other news, snart påsklov, vilket innebär NORGE! WIHO!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0