Snabbuppdatering

Ja jag är sämst på att uppdatera osv, men jag har varit sjuk hela helgen så har inte kunnat skriva något kul, har varit på kasst humör för jag hade roliga planer som gick i stöpet som fest, bio, kallbadhus och annat.. skitliv.
Dåligt humör i samband är huvudvärk är ingen kul kombination, det ger inte heller inspiration!
 
Jag ville egentligen bara säga att du kanske är i en plats i livet just nu som du trodde du skulle vara, men det betyder inte att det är den platsen du ska befinna dig på. Eller att livet är hårt nu, men kanske måste du gå igenom detta och göra de svåra valen för att kunna hamna där du blir lycklig. Allt kanske inte är bra, men det betyder inte att allt är dåligt. Varken lycka eller sorg är permanent, så det är bara att njuta av glädje och ta sig igenom sorgen. 
 
Hade gött!
 


Kommentarer
emmy

kloka ord finis! <3

Svar: tack gobit!
Emilia Andersson

2013-03-17 @ 21:39:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0