Stor flicka nu ju

Är nu färdig med matte, föralltid! Helt sjukt att aldrig mer behöva öppna en mattebok (om inte min framtida högskola kräver det). Färdig med naturkunskapen med, så jäkla härligt!
 
Är också jättenervös inför helgen då jag för första gången ska jobba ensam. På mitt jobb så är man alltid två-och-två och det har alltid varit skönt att ha nån annan där som kan ta det man har missat eller sitta och prata med. Så lite läskigt, men spännande. Börjar känna mig lite vuxen nu när jag avslutar vissa kurser föralltid, jobbar och eftersom många kurser ställs in för de är färdiga för läsåret så åker jag ofta hem och lagar massa mat. Det är en ganska cool känsla att inse att man blivit stor, men också läskig när man inser hur mycket ansvar och förväntningar man har på en. Vet inte om jag helt redo för det haha!
Men till november är jag bara ynka 17, så livet hara bara börjat antar jag :)
 
Over and out / ginger
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0