The friendzone

Istället för att sluta 5 så tog jag bussen kvart över 10, helt okej alltså! Slappat hela dagen för få lite välförtjänad helg, asmysigt! Så nu är jag lite mer i fas i livet.
 
Det kan vara så att jag skrivit om detta tidigare, men detta är verkligen ett ämne jag diskuterat med mina vänner på senaste tiden. Den platsen ingen vill hamna, the friendzone. Något man dagligen får höra killar över hela världen klagar över. För de som inte har så stor koll, de är vad det låter som, en vänzon. Men för att fördjupa sig lite mer så brukar de flesta som klagar över detta klagar också över att vara "the good guy" och påstår att tjejer bara vill ha en "douche", alltså någon som är ett svin.
Det finns en friendzone för tjejer med, som heter "han gillar bara slampor". Det är de snälla tjejerna som inte har för mycket smink i ansiktet eller för mycket push up i bhn så klagar över att de killarna de gillar bara är ute efter någon bimbo som förmodligen legat runt med alla stan. 
 
En till detalj i detta är "ligorna". Det finns olika ligor och man stöter aldrig på någon som är över eller under sin egna liga om man inte "vet bättre". Men det är så fruktasvärt löjligt alltihop. Ligor existerar endast om vi tror att de finns för om vi anser att någon annan står över oss så kommer vi aldrig våga försöka, vi förminskar oss själva hela tiden och är man medveten om sitt goda utseende och spelar i de högre ligorna, då är man en douche/slampa. Logik?
 
För alla där ute som hatar "the friendzone", jag ska ge er ett tips jag gav en kille som jag var på dejt med. Det blir ingen dejt om man behandlar varandra som vänner, då blir det ett möte mellan två vänner. Man är inte en douche för att man har självförtroende, vilket kan va det mest attraktiva en person kan ha, så innan ni går ut så ifall du inte medveten om din egen skönhet så intala dig själv om att du är tillräckligt bra.
 
För om du inte tror att du är tillräckligt för någon, vem kommer då tro det?
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0