17 år fortfarande

Om några timmar fyller jag år, känns avlägset och inte så spännande som jag borde tycka! Ska bli kul med att få besök av sina närmaste vännera och ha en kul kväll, att jag fyller år är en bra ursäkt! Känner nog lite så för att jag tänkt att jag är 18 hela året, alla i min närhet fyller 18 och jag känner mig inte mindre än dem, är alltid så! 
 
Men snart kommer släkten på middag och jag har lovat mamma att hon ska få visa filmer från när jag var superliten, så ska hon också få ha lite roligt! Men det blir ganska packat i helgen (och inte bara alkoholmässigt) så kommer inte ha tid att uppdatera så mycket!! :)
 
(Varje lapp motsvarar en död) Game of thrones <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0