Ångest

Datorn har varit på lagning en vecka, fick den idag och allt är borta. FML.
 
Men för övrigt, varför jag inte skriver på mobilen - har inget kul att säga. Inga intressanta negativa tankar, eller inspirerande positiva. Jag har så sjukt mycket ångest över skola, framtiden, körkort, bal, mina drömmar. Allt! Jag sover inte på nätterna för att jag har så mycket ångest, eller så drömmer jag ångestfyllda drömmar. Jag är konstant upp i varv, stressad, så får inget jag vill gjort och sen har jag ångests över det. Att arbeten som ska in denna veckan försvinner lägligt då är inte en rolig faktor, för nu måste jag börja om från början.
 
Det jobbigaste är att jag har allt under kontroll. Det närmaste iaf. Plugget som ligger framför mig har jag stenkoll på, jag har personligt schema jag följer där jag gör vad jag ska och jag ligger bra till. Jag kör bil varje söndag och tar teori med pappa varje biltur. Förutom klänning så balen ingen fara, och det är långt kvar! Liksom min framtid, jag har hela livet på mig. Jag KAN lugnt sitta i soffan idag, för jag har allt under kontroll och enligt planerna så behöver jag inte göra nått idag. MEN det gör jag inte, för jag vet att om 1 måndag ska jag ha den redovisningen, gymnasiearbetet ska göras, tenta i media kommer. Det kommer och att ha det framför gör mig panikslagen.
 
Det finns ingen poäng med detta, inget fint avslut. För jag vet inte hur man blir av med något sånt här! Men eftersom Emilia keeps it real så ska ni få veta varför bloggen blir bortprioriterad ibland, hade bra :)


Kommentarer
Emma

Jag vet att det känns som att hela världen snurrar när det är sådär mycket, att man stressar upp sig fast man kanske inte behöver. Vet att det är svårt att slänga bort de där tankarna, men snälla fina Emilia, försök - ingen orkar hålla igång och tänka så mycket en längre tid. Jag lovar att det löser sig ändå, det gör det alltid. Särskilt när man är sådär bra som du som kan planera och tänka för dig själv. Du fixar detta! Ta en dag i taget, eller en vecka om det är det du behöver. Kram! <3

Svar: Du är bäst! Tack för allt stöd genom alla år <3
Emilia Andersson

2013-11-18 @ 22:03:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0