BUHU

Hände en ganska läskig idag!
 
Efter att jag hoppade av bussen vid min hållplats så såg jag en man bara stå där, och när jag började gå så gick han efter. Han är såg sjukt skum ut, men försökte inte tänka på det utan gick bara vidare. Han svängde in på min gata, vilket folk inte brukar göra så ökade takten lite och han följde tempot. Jag vände mig om och mellanrummet minskade hela tiden! När jag svängde av vid mitt hus så stannade han. Han tog fram sin kamera och riktade den först mot en vägbrunn, men rikade den sen mer mot huset (tror jag). Jag gick in, låste dörren, tittade ut och såg han titta på mig. När han märkte att jag tittade så började han långsamt gå utan att riktigt släppa blicken på huset och är seriös livrädd!
 
Insåg i efterhand att jag skulle fortsatt gå så han inte skulle veta vart jag bodde, men det är väl lätt att va efterklok antar jag. Usch, hatar sånt här och har inte hanterat det bättre tidigare gånger.
 
Så nu ska jag ta fram grejer ur skaferiet och gömma mig under en filt och be om att få överleva !
 
 


Kommentarer
Toven

Ohmajgod läskigt :O

Svar: Ja :(
Emilia Andersson

2013-11-18 @ 14:21:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0