Morgon och tillägg

Gick upp en timme tidigare, inte med flit. Det var som tur var inte förrän jag var redo att gå som jag insåg att jag skulle komma till skolan ovanligt tidigt om jag åkte nu. Så får fördriva tiden med att rita, kolla lite youtube och försöker blocka alla andra tankar förutom att jag ska hinna bussen om en timme. Sjukt segt!
 
Tillägg till gårdagens inlägg. Jag söker ingen större medkänsla här, inte precis en person som kräver att folk ska tycka synd om mig och pyssla om mig. Men ville berätta läget så alla vet vad som händer lite :)
Jag mår övrigt bra. De ångestlösa stunderna så är jag nöjd med mig själv, livet och känner tacksamhet att jag får omringas av så fina människor. Så tyck inte så synd om mig, jag har det faktiskt bra! Och såna här perioder har nog de flesta nån gång under sin livstid och klarar sig ur det, så varför skulle inte jag?
 
Kram 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0