Halloween

Nu i Halloweentider så ska man väl göra något inlägg om denna högtid och ni känner mig, inga glada miner här!
 
På halloween så har man chans att klä ut sig till precis vad man vill, exakt vad man vill! Så vad jag inte förstår är varför majoriteten av alla tjejer klär ut sig något man kan hitta på sexfilmer? Det är som att de ser det som en utmaning att ha så lite kläder på kroppen som möjligt men fortfarande likna något!
 
Detta gör mig väldigt fundersam över varför ungefär samma grupp tjejer klagar på att killar objektifierar dem, de kan inte hitta killar som vill ha dem för nått annat än kroppen. Men vad vill ni att killarna ska göra när ni denna kväll objektifierar er själva? För om det är seriösa förhållande som söks och en personlighet som ska tas på allvar så är detta inte rätt metod. Gå hem. Byt om.
 
Sen o andra sidan så är jag inte ledsen över lite hud, jag njuter rejält på halloween av den anledningen. Men man kommer inte komma längre än sex om man klär sig ut till en prostituerad, men om det är målet så snälla känn er fria att fortsätta!
 
Glad halloween på er :)
 
Gårdagens halloween fest spenderades bl.a. med denna snyggingen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0