Sjuk, fast frisk

Belönat mig med vaniljkesella med hallon, en långdusch och lite ansiktsmask efter ha råtränat 1,5h. 
Pluggat och storstädat med, känner mig riktigt duktig :)
 
Jag vet inte vad som händer med min kropp, jag får alla dessa konstiga symtom hela tiden. Ögoninflammation, öroninflammation, hosta, halsont, magont, huvudvärk och förkylning. Men de försvinner lika snabbt som de dyker upp, alltså väldigt hastigt och utan förvarning. Mitt immunförsvar ballar ur, vilket leder till onödig frånvaro från skolan då jag anser att jag inte kan va i skolan men när jag är hemma ett tag så försvinner det. Känns som att majoriteten av mina klasskompisar och lärare tror att jag ljuger för att komma undan :(
 
Också fått mina leggings, äntligen!!!!
 
 
 


Kommentarer
Anna

Ascool.

Svar: Visst är jag.
Emilia Andersson

2013-10-16 @ 08:34:42
URL: http://spacyhead.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0