Sjuk. Igen. #4647252657

Det är lov! Mitt första beslut för lovet var att bjuda hem min kusin som har mycket bättre koll på gymnasiearbetet än vad jag har så tänkte få henne att hjälpa så jag kan börja, samt kolla på film! Tove var sjuk tyvärr, men det stoppade inte henne. En liten del av mig önska att hon inte hade kommit, för jag har vaknat med hosta och halsont.. tack!
Förhoppningsvis så ska krya på mig för jag har en del roliga planer för detta lov :)
 
För övrigt så var filmen Monster University en heelt fantastisk film, så stort cyberhat till er som vägrade kolla på den på bio med mig! Skyll er själva! :D
 
Sommar 2011 tror jag, nice
 


Kommentarer
tove

ÅHNEJ HAR JAG SMITTAT DIG??!?!?!?! AHHHHHHH
(hehehhehe)
(mohahaha)

Svar: Fuck off!
Emilia Andersson

2013-10-28 @ 15:45:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0