Livet ser ljust ut

Ja, jag är dålig på att uppdatera min blogg ibland och efter många hot så ska jag faktiskt göra ett inlägg!
 
Jag får väl börja med att meddela att jag är på riktigt jäkla bra humör! Jag vet att jag tjatat om Sydafrikaresan som erbjuds på Mullsjöa folkhögskola men efter en snabbtitt på Hållands (ja jag stavade rätt) folkhögskola i åredalen med ungefär samma koncept fast lite mer min stil (skidåkning och fjällliv) samt annorulunda resamål. Det står alltså mellan Sydafrika, Costa Rica, Indien eller Tanzania och även om Sydafrika låter så jäkla härligt så dippar det starkt emot en Indienresa!
Jag ska också uppdatera mitt CV och skicka in till Vallåsens skidanläggning för att förhoppningsvis få ett extrajobb där så jag kan jobba helg, kväll och lov på! Att jobba på en skidanläggning är faktiskt något jag kan tänka mig att jobba med i framtiden så håll tummarna för mig !!
 
Förutom det så har jag upptäckt att det är lite mer spännande att plocka upp pennan än jag tidigare tyckt och allt detta göra mig så himla nöjd över livet! Puss
 
 
 


Kommentarer
emiliahärockså

Sjukt, galet bra gjort där.

Svar: Tack så mycket!!!
Emilia Andersson

2013-09-04 @ 23:53:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0