RIP ROCKHOUSE

Jag kanske är löjlig för att lägga upp detta och om jag överreagerar? Mycket möjligt! 
 
Förra året så hittade jag en affär i Göteborg som heter Rockhouse där de sålde allt mellan koppar till kläder i temat superhjälte, spel och (asgrymma) band och justin bieber/1D. Där köpte jag en del kläder, men kunde bara njuta av att kolla runt lite. Jag taggade att gå in där idag eftersom jag var i göteborg, tänkte också köpa en batman t-shirt jag tittade på sist men inte köpte.. så hade de stängt... FÖRALLTID! De fungerar nu endast som internetshop, men där finns inte hela sortimentet och en av de grejerna som inte finns där är batman t-shirten. Så fml!
 
Har därför kollat runt på internet efter att jag kommit hem efter bra sidor med samma konsept. Förutom Superherostuff som jag är redan är medlem i och är en sida från USA vilket innebär crazy-ass extrakostnader osv så hittade jag inget jag nappade på! 
 
Men ville inte bara grina över detta, men om någon vet nånstans man kan hitta sånthär, butik eller hemsida så får ni gärna säga till! Puss :)
 
 


Kommentarer
Emma

NEEEEEJ! HELT SERIÖST?! DET ÄR JU MIN FAVORITBUTIK I HELA GÖTEBORG :'(

Svar: Min med!! Så himla tråkigt :(
Emilia Andersson

2013-09-15 @ 12:40:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0