Roliga planer framöver

Satt med chefen och kollade på veckor jag kunde jobba och insåg hur jäkla trevligt mitt livsschema är för tillfället!
 
Imorgon bär det av till Göteborg med shoppning och bio, trevligt sällskap med!
På onsdag så ska jag på bio: KICK ASS 2, såg första för några dagar sen, fattar inte att jag kunde missa den?!
Den 27e återkommer jag ännu en gång till göteborg med en klasskompis, hur trevligt?!
Den 4e dock, då jäklar smäller det! MACKLEMORE I GLOBEN!!! Bor sen på hotell och lever livet, japp japp!
 
Lite längre fram, sportlovet, så åker jag till Österrike på skidsemester med vänner och familj. HUR GRYMT!?
Lite senare, på slutet av sommaren så ska jag på tre veckors semester i Malasyia med familj (ev. vänner)
Och sen ska jag troligen flytta till åredalen (Norrland) i 10 månader för en u-lands utbildning som kommer ta mig till Indien i två månder!
 
Tagga livet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0