Sjuk. Igen.

Börjar bli lite orolig för mitt immunförsvar eftersom jag återigen sitter hemma och mår förjävligt.
 
Här är mina 10 teorier:
1. Jag behandlar min kropp dåligt så immunförsvaret strejkar
2. Karma. Jag kanske är en dålig människa.
3. Karma. Jag kanske var en dålig människa i mitt tidigare liv?
4. Jag har gjort en häxa/någon med makt arg, förbannelse ligger över mig.
5. Jag är en lägre rank människa. Denna kropp är inte gjord för klimatet jag lever i*
6. Jag kan va allergisk mot något i mitt rum som jag inte vet, ev. damm - jag är dålig på att städa hemma
7. Meningen med mitt liv är att vara ett dåligt exempel inom hälsofaktorer.
8. Jag har kanske en sjukdom som förstör immunförsvaret. Läskigt. Vill inte prata om det!
9. Jag är med i expiriment utan mitt vetskap. Vad händer om man tar bort immunförsvaret?
10. Fuck. That's why!
 
Poängen med detta var att på ett underhållande vis meddela er att jag är sjuk. Igen. Och är jag inte sjuk så skadar jag mig. Skadar jag inte mig så har jag träningsvärk. För att.. jag kan. Vet inte. Sämst!
 
*Det fanns förmänniskor som var gingers. De var för dumma för att överleva och dog till slut ut. Min teori är att de inte var dumma. Deras immunförsvar var intakt och det är också anledningen till att det finns så få av oss idag.
 
 
 


Kommentarer
Anna

Välkommen till klubben! :C

Svar: Tack du!!
Emilia Andersson

2013-09-23 @ 10:29:50
URL: http://spacyhead.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0